Nieruchomości

CRM dla deweloperów a uniwersalny CRM – czym się różnią?

• Zakładki: 5

Duża konkurencyjność i rosnące koszty prowadzenia firmy deweloperskiej wymuszają podejmowania kroków, które usprawniają pracę i obniżają koszty bez wpływu na jakość oferowanych usług. Narzędziem, które pozwala osiągnąć oba cele jednocześnie jest system CRM. Jednak nie każde oprogramowanie pozwala zautomatyzować procesy biznesowe – założenia optymalizacji pracy można zrealizować wyłącznie dzięki CRM-owi dla deweloperów. Czym on różni się od uniwersalnego CRM?

Czym wyróżnia się CRM dla deweloperów?

Uniwersalne oprogramowania CRM służą przede wszystkim do zarządzania relacjami z klientem. W zdecydowanej większości przypadków uniwersalne CRM-y to systemy, w których istnieje możliwość tworzenia osobnych profili dla każdego klienta i umieszczania ich przez użytkowników programu informacji o podejmowanych próbach sprzedaży, o rodzaju podpisanej umowy i o komunikacji z klientem. Dla branży nieruchomości, gdzie procesy biznesowe są wieloetapowe i wymagają o wiele bardziej zaawansowanej obsługi, nie jest to wystarczające.

Dlatego firmy deweloperskie sięgają po oprogramowanie, które w sposób efektywny pozwala zarządzać poszczególnymi procesami. CRM dla deweloperów to kompleksowe narzędzie, które wpisuje się w potrzeby deweloperów mieszkaniowych. Moduły help desk, księgowości, odbioru nieruchomości oraz funkcjonalności związane z prowadzeniem działań marketingowych i sprzedażowych dostosowane są wyłącznie do potrzeb firm deweloperskich. Dzięki temu obsługa procesów biznesowych zostaje zautomatyzowana, co przekłada się na redukcję kosztów, podwyższenie standardów obsługi klienta oraz redukcję błędów.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
29 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *