Produkcja dań gotowych

Rozmawiamy o prowadzeniu firmy, początkach w biznesie, problemach i strategiach.
Awatar użytkownika
tara34
Posty: 170
Rejestracja: 30 kwie 2019, 10:23

Produkcja dań gotowych

Post autor: tara34 »

Mój pomysł na biznes to produkcja dań gotowych, dobre dania obiadowe do sporządzenia w kuchence mikrofalowej lub piekarniku- pierogi, kurczak nadziewany, z warzywami itp. Może jeszcze jakieś bułki nadziewane, żeby było na szybko,
Co o tym myślicie, macie dla mnie jakieś rady?, może miał ktoś już doświadczenie w takim biznesie lub właśnie go prowadzi.
Awatar użytkownika
gratka
Posty: 244
Rejestracja: 28 mar 2019, 22:51

Re: Produkcja dań gotowych

Post autor: gratka »

Pracuję w branży tego typu, mój znajomy zajmuje się taką produkcją. Dania ogólnie mają wzięcie, szczególnie jeśli są jakościowo dobre i odpowiednio doprawione. Także stawiaj przede wszystkim na recepturę i składniki. Gotowe danie wcale nie musi być mdłe. Z dostawców z którymi warto nawiązać współpracę polecam firmę Rogowski, dostarczają do zakładów warzywa świeże, warzywa marynowane oraz gotowe farsze warzywne. Nadają się do bezpośredniego użycia. To duże ułatwienie w produkcji, jest również pewność co do jakości i pochodzenia tych produktów. U nas pasta pesto idealnie się sprawdza jako dodatek do makaronu.
Awatar użytkownika
Makaronik
Posty: 296
Rejestracja: 11 kwie 2019, 14:29

Re: Produkcja dań gotowych

Post autor: Makaronik »

Nie mozna tez zapomniec o zakupie odpowiednich maszyn produkcyjnych . Warto tez poruszyc kwestię bezpieczenstwa, no bo pracujac z roznego rodzaju maszynami i instalacjami trzeba liczyc sie z ewentualnymi awariami i usterkami. Mozna jednak im przedwczesnie zapobiegac kupujac opdoiwednie systemy zabezpieczajace do przemyslu. Z tego co wiem do firma Corona https://corona.org.pl/ ma takie solidne plytki ,dzieki ktorym bedziemy w stanie kontrolowac sytuację.
Awatar użytkownika
Mikka
Posty: 136
Rejestracja: 17 kwie 2019, 0:24

Re: Produkcja dań gotowych