Telefonia internetowa czy analogowa w firmie?

Rozmawiamy o prowadzeniu firmy, początkach w biznesie, problemach i strategiach.
Awatar użytkownika
mczay
Posty: 16
Rejestracja: 20 gru 2019, 21:17

Telefonia internetowa czy analogowa w firmie?

Post autor: mczay »

Z jakiego rozwiązania korzystacie w waszych firmach? Kiedy lepsza jakość połączeń i niższe ceny za nie?
Awatar użytkownika
tara34
Posty: 170
Rejestracja: 30 kwie 2019, 10:23

Re: Telefonia internetowa czy analogowa w firmie?

Post autor: tara34 »

Zdecydowanie połączenia za pomocą internetu. Myślę, że z analogowych korzystają już nieliczni, nie wiem nawet jaki operator zapewnia jeszcze możliwość wykonywania takich połączeń. Co do cen to nawet nie ma porównania, na pewno centrala wirtualna i połączenia internetowe będą tańsze. Zobacz na ofertę dostawcy https://focustelecom.pl/centrala-voip/ taka centralka voip niesie za sobą mnóstwo korzyści tak naprawdę. Jak miałabym wybierać to nawet bez zastanowienia rezygnowała ze stacjonarnej i wdrażała wirtualną. Nie są potrzebne urządzenia poza komputerem i telefonami, dostawca zajmuje się ewentualnymi awariami. Same plusy.
Awatar użytkownika
mezi
Posty: 82
Rejestracja: 03 lip 2019, 21:39

Re: Telefonia internetowa czy analogowa w firmie?

Post autor: mezi »

mczay pisze: ↑05 wrz 2020, 12:48 Z jakiego rozwiązania korzystacie w waszych firmach? Kiedy lepsza jakość połączeń i niższe ceny za nie?
Lepszym rozwiązaniem może być dla ciebie centrala telefoniczna w chmurze https://itwiz.pl/projektowanie-sieci-elementy-aktywne/ Wtedy masz mniejsze koszty inwestycji w infrastrukturę oraz np. dochodzi możliwość stworzenia wirtualnego call center.
miał

Re: Telefonia internetowa czy analogowa w firmie?

Post autor: miał »

jak o biurze mowa, to ja polecam, dla lepszego i sprawniejszego funkcjonowania firmy zainwestować w nowoczesne technologie call center typu voicebot. Fajnie to wszystko tutaj zostało opisane https://www.cludo.pl/contact-center/ Także polecam tam zajrzeć w wolnej chwili i zapoznać się ze szczegółami. To nie będą stracone pieniądze
Stańi

Re: Telefonia internetowa czy analogowa w firmie?

Post autor: Stańi »

Brak doświadczenia nie powinien być powodem, dla którego należy omijać zdrapki online. Są to bardzo proste gierki losowe, które w większości przypadków do złudzenia przypominają papierowe plansze z punktów https://przewodnik-hazardowy.com/zdrapk ... -wiedziec/ Lotto. Bardziej rozbudowane wersje nadal nie powinny przysporzyć trudności nawet początkującym fanom internetowego hazardu. Gra ogranicza się właściwie do klikania przycisku, dzięki któremu odkryte zostaną pola z symbolami oznaczającymi wygrane lub ich brak.
Awatar użytkownika
Malcolm
Posty: 55
Rejestracja: 25 sie 2020, 14:41

Re: Telefonia internetowa czy analogowa w firmie?

Post autor: Malcolm »

My mamy telefonię internetową i jej wybór okazał się być strzałem w dziesiątkę. Jeśli wykonujecie sporo połączeń telefonicznych u siebie w biurze to polecam zdecydowanie takie rozwiązanie. Na stronie https://www.supervoip.pl/ można znaleźć kontakt do firmy, która zajmuje się dostarczaniem takiej usługi.
igła

Re: Telefonia internetowa czy analogowa w firmie?

Post autor: igła »

Jeśli ma ktoś w firmie dział call center to moim zdaniem warto zastanowić się i poczytać sobie na temat nowoczesnych rozwiązań w tym zakresie. Takie Wirtualne call center Hellobot możne okazać się naprawdę pomocnym rozwiązaniem. To ogromne wsparcie dla systemu call center. To automatyzacja wykonywania i odbierania połączeń telefonicznych i przeniesienie części pracy zespołu na inteligentnego bota
ODPOWIEDZ