Koszulki dla ratownika medycznego

Poznałeś firmę, która jest godna polecenia? Śmiało, odezwij się w tym dziale.
Awatar użytkownika
Kazimierz
Posty: 17
Rejestracja: 01 maja 2019, 4:57

Koszulki dla ratownika medycznego

Post autor: Kazimierz »

Hej! Jakie koszulki dla ratownika medycznego polecacie? Poszukuję dobrej jakości koszulek, które sprawdzą się w tym zawodzie. Zależy mi na tym, żeby były w optymalnej cenie i były dobre jakościowo.
Awatar użytkownika
michał83
Posty: 23
Rejestracja: 24 kwie 2019, 7:07

Re: Koszulki dla ratownika medycznego

Post autor: michał83 »

Może wybierz koszulkę typu Polo ? Jestem lekarzem na ostrym dyżurze i korzystam z tego typu koszulek – są ciepłe i dobrze chłoną pot.
Awatar użytkownika
Owidiusz
Posty: 26
Rejestracja: 08 maja 2019, 1:42

Re: Koszulki dla ratownika medycznego

Post autor: Owidiusz »

Według mnie świetnie sprawdzają się również koszulki bawełniane. Dodatkowo taka koszulka ma specjalne odblaski – co jest niezbędne przy akcjach nocnych lub wieczornych. 
Awatar użytkownika
lanstron
Posty: 210
Rejestracja: 12 maja 2020, 21:14

Re: Koszulki dla ratownika medycznego

Post autor: lanstron »

Może w sklepie https://koszulkowy.pl/ coś znajdziesz, ja od nich mam kilka koszulek i są naprawdę super. Ogólnie ich rzeczy są bardzo dobrej jakości no i co najważniejsze nie kosztują dużo.
Aluśkaa

Re: Koszulki dla ratownika medycznego

Post autor: Aluśkaa »

Interesuje mnie producent taśm odblaskowych. Czy możecie polecić sprawdzone firmy z tej branży? Jak na razie znalazłam firmę Loxy, która działa na rynku od 50 lat. Zajmuje się produkcją materiałów odblaskowych, taśm oraz maszyn do uszczelniania szwów
Aluśkaa

Re: Koszulki dla ratownika medycznego

Post autor: Aluśkaa »

Interesuje mnie producent taśm odblaskowych. Czy możecie polecić sprawdzone firmy z tej branży? Jak na razie znalazłam firmę Loxy, która działa na rynku od 50 lat. Zajmuje się produkcją materiałów odblaskowych, taśm oraz maszyn do uszczelniania szwów http://loxy.pl/