Chcąc sprzedać produkt lub wypromować usługę, firmy i osoby prywatne sięgają po różnorodne narzędzia reklamy. Jedną z popularnych i dobrze widocznych form są personalizowane banery reklamowe, które można przywiesić na ogrodzeniu, umieścić na stelażu wolnostojącym lub fasadzie nieruchomości. W ten sposób tworzone są także szyldy z nazwami obiektów czy spisem oferowanych przez nie usług.
Kiedy zamówić baner?
Nie wszystkie rodzaje działalności wymagają takiej formy reklamy stacjonarnej, jaką jest baner. Jednak w otoczeniu miejskim, ale też na peryferiach widzimy wiele kolorowych nośników, zachęcających do skorzystania z oferty sklepów, odwiedzenia restauracji czy fryzjera albo kupienia nieruchomości. Na baner warto zdecydować się, jeśli:
- zależy Ci na tym, żeby być dobrze widocznym,
- zależy Ci na uzyskaniu mobilnej reklamy (banery można swobodnie przenosić z miejsca na miejsce),
- chcesz zyskać tanią, lecz efektywną formę reklamy,
- masz do zaoferowania produkty lub usługi sprzedawane w lokalu, lub na wynos,
- prowadzisz kampanię wizerunkową, organizujesz event lub zależy Ci na wskazaniu klientom kierunku, w którym mają iść, aby znaleźć Twój lokal.
Jak widzisz banery to nie tylko nośniki reklamy – choć w tej formie występują najczęściej. To także informacje, kierunkowskazy, krótkie komunikaty. Jako sprzedawca produktów lub usługodawca możesz wykorzystać je na wiele sposobów.
Zalety personalizowanych banerów reklamowych
Spersonalizowane banery reklamowe są tworzone na konkretne zamówienie. To sprawia, że pod względem kolorystyki, stylistyki, zawartości merytorycznej, formy oraz rozmiaru są dopasowywane do Twoich indywidualnych potrzeb. Możesz na nich umieścić dowolną treść lub grafikę, a także połączyć obydwa elementy dla uzyskania jeszcze lepszego efektu.
Zaletą banerów jest też to, że są stosunkowo tanie. Oczywiście koszt zależy od rodzaju plandeki, na którą nanoszony jest nadruk, jak również jej rozmiaru i innych parametrów. Jednak ceny zaczynają się nawet od 14 zł za metr kwadratowy. Zazwyczaj im większe zamówienie, tym większe upusty.
Co jest ważne przy zamawianiu banera?
Baner reklamowy personalizowany można zamawiać online. Oznacza to dużą wygodę w zakresie projektowania nośnika wraz z pozostałymi elementami. Krótki jest także czas realizacji. Przy zakupie zwróć uwagę nie tylko na cenę produktu, ale też jakość, jaką oferuje drukarnia. Ważny jest:
- rodzaj materiału, na którym wykonywany jest nadruk (rekomendowany – frontline laminowany o gramaturze 510 gramów),
- rozmieszczenie i liczba oczek oraz zgrzewów,
- format,
- nadruk – grafika, dane kontaktowe, hasło reklamowe, wypisane produkty i usługi, kolorystyka.
Solidnie wykonany baner reklamowy mocowany do ogrodzenia czy fasady przez długi czas prezentuje się nienagannie i jest odporny na działanie niekorzystnych czynników atmosferycznych. Nie blaknie pod wpływem promieniowania słonecznego UV, jak również nie przeciera się i nie targa. W razie zabrudzenia (np. kurzu, błota) wystarczy jedynie przetrzeć go wilgotną szmatką. Duża swoboda w zakresie tworzenia projektu, niska cena i wygodny montaż sprawiają, że jako nośnik reklamy lub informacji baner jest niezawodny!
Artykuł powstał we współpracy z https://banerbunny.pl/