Firma

Prestiż w dobrej cenie: oto dlaczego warto wynająć biuro w Warszawie

• Zakładki: 61


Warszawa to najbardziej prestiżowa lokalizacja dla każdej firmy, więc wynajem biura w stolicy jest dla wielu marek kwestią niezwykle istotną. Z początku może się to wydawać sporym wydatkiem, ale prawda jest taka, że nie wszystkie lokalizacje będą drenowały budżet, a zyski często wykraczają poza saldo konta.

Warszawa: biura w korzystnej cenie

To, że najlepsze lokalizacje i najnowsze biurowce będą dość kosztowne, nikogo nie dziwi, jednak przedsiębiorców – zwłaszcza tych, którzy chcieliby przenieść swoje biuro do stolicy z innego regionu, może zaskoczyć fakt, że są takie lokalizacje, gdzie za wynajem można zapłacić już nieco ponad 30 złotych od metra. Jeśli chodzi o wynajem biura Warszawa jest jednym z najlepszych miast właśnie dlatego, że poza tymi kilkoma bardzo drogimi, choć i doskonałymi budynkami, wiele jest też opcji tańszych, a nadal świetnych pod pozostałymi względami (warto sprawdzić ofertę na stronie: officelist.pl/warszawa). Dziś dobrą cenę można znaleźć nawet na powierzchnię biurową w budynkach sprzed kilku lat: pod względem technicznym, ergonomii czy osadzenia w tkance miejskiej nie można im niczego zarzucić, jedynie prestiż jest odrobinę niższy. Nie na tyle jednak, żeby się tym poważnie martwić.

Jak obniża się koszt wynajmu biura?

Warszawa jest na tyle duża, że trudno tu mówić o jakimś typowym obszarze biurowym. Co prawda jest kilka ulic, przy których skupione są wielkie biurowce korporacyjne, jednak przestrzeni biurowej jest wiele także w innych, świetnie skomunikowanych, dobrze położonych miejscach. Nawet w dzielnicach, które zwykle nie kojarzą się z dynamicznym rozwojem biznesu, są budynki biurowe, w których wiele firm może znaleźć swoje miejsce. 

Oczywiście poza lokalizacją są inne czynniki, które wpływają na cenę najmu biura. Może to być możliwość adaptacji, dostępność serwisu biura czy nawet liczba miejsc parkingowych w pobliżu. Dla wielu firm istotne może być szeroko rozumiane otoczenie gospodarcze, a to wykracza poza proste pytanie o to, ile jest biurowców w okolicy.

To nie tylko rachunek finansowy

Choć oczywiście budżet zawsze jest kryterium, które bierze się pod uwagę, planując wynajęcie biura dla firmy, to trzeba też spojrzeć na tę kwestię inaczej. Biuro w Warszawie to możliwość przechwycenia świetnie przygotowanej kadry z wielu miejsc w Polsce, to prestiż, lepsza prezentacja, a często też geograficzna bliskość, co ma znaczenie w kontaktach z niektórymi kontrahentami.

Koszt wynajmu biura oczywiście będzie dla wielu firm wyraźnym obciążeniem budżetu, jednak to, jak szybko dzięki dobrze dobranemu biuru firma może się rozrastać i ile może zyskać także wizerunkowo, a nie tylko na płaszczyźnie finansowej, to korzyści, które trudno pominąć.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
71 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *