Marketing

Skuteczna sprzedaż kursów online – gdzie i jak?

• Zakładki: 64

Trend na rozwój osobisty w wywarł duży wpływ na działanie rynku. Pożądanym towarem stały się nie tylko wysokiej jakości produkty, ale także fachowa wiedza. W związku z tym, wielu przedsiębiorców zdecydowało się na stworzenie kursów online, w ramach, których edukują swoich klientów. Takie działanie ma wiele zalet – pokazujemy, jak fachową wiedzą dysponujemy, co zwiększa zaufanie, jakim obdarzają nas nasi klienci. Większa świadomość klientów, to także lepsze dopasowanie produktów i większa satysfakcja z zakupu. W ten sposób zwiększasz także związek klienta z marką i budujesz jego lojalność. Tylko jak i gdzie sprzedawać kursy online, aby dotrzeć do najszerszego kręgu odbiorców?

Gdzie najlepiej sprzedawać kurs online? 

Sprzedaż kursów online może być realizowana na kilku platformach. Aktualnie do najpopularniejszych należą: Eduneo, Kuvi, Udemy. Platformy te w bardzo przystępny i wygodny sposób umożliwiają użytkownikom sprzedaż kursów online. Oferowane na tych platformach materiały uporządkowane są według kategorii, co umożliwia dotarcie odbiorcom do interesującego (najlepiej naszego) ich kursu. Zamieszczając materiały na platformach do sprzedaży kursów online, warto zadbać o odpowiedni opis, a także korzyści z udziału w danym szkoleniu. 

Zanim opublikujecie kurs na danej platformie, warto zapoznać się z warunkami korzystania z jej usług. Szczególnie warto zwrócić uwagę na ceny kursów i system wynagrodzenia twórców. Większość portali umożliwia promocję swoich kursów, a także oferuje programy doszkalające, które pozwolą doskonalić prowadzenie kursów. 

Artykuł powstał przy współpracy z Magdalenap.com

Foto: Shutterstock 

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
133 wyświetlenia
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *