Firma

System dla firm faktoringowych a skuteczna sprzedaż usług – o zwiększaniu sprzedaży w firmie faktoringowej opowiadają specjaliści z Kalypso

• Zakładki: 57


Z usług faktoringowych korzysta coraz więcej przedsiębiorców. Zaowocowało to bogatą ofertą takich usług, jakie świadczą już nie tylko banki, ale inne instytucje finansowe. Duża konkurencja pozwala branży prężnie się rozwijać, wymaga jednak doskonałej organizacji różnego rodzaju procesów – tylko w ten sposób można sprzedawać coraz więcej usług faktoringowych. Jest to możliwe dzięki systemom dla firm faktoringowych. Dlaczego warto z nich korzystać?

Jak system dla firm faktoringowych wspiera sprzedaż usług?

System dla firm faktoringowych wspiera sprzedaż usług, dzięki pełnej automatyzacji części procesów biznesowych oraz częściowej automatyzacji tych procesów, nad którymi ostatecznie musi czuwać specjalista. Jest to możliwe między innymi dzięki:

  • automatycznemu pobieraniu leadów ze strony internetowej, formularzy
  • automatycznej weryfikacji tożsamości klienta poprzez sms, mail lub przelew bankowy
  • wsparcie współpracy z brokerami – pośrednicy sprzedaży mogą generować wiadomości do potencjalnych klientów, korzystać z informacji dotyczących zainicjowanych przez nich procesów

Ogromnym ułatwieniem współpracy między firmą faktoringową a brokerami jest naliczanie i rozliczanie prowizji sprzedażowych w systemie. Automatyzacja rozliczenia wynagrodzenia za pozyskanie nowego klienta przyciąga najlepszych specjalistów ds. sprzedaży, którzy generują dodatkowe, duże przychody firmie faktoringowej, która korzysta z zaawansowanego oprogramowania.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
46 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.