Marketing

Wizytówka, która wyróżni Twoją firmę

• Zakładki: 70


Potrzebujesz wizytówek osobistych bądź firmowych? Przekonaj się, na co zwrócić uwagę, zlecając ich wykonanie. Sprawdź, jakie masz opcje, by stworzyć wizytówki, które wyróżnią Cię na tle konkurencji i zachęcą potencjalnych klientów lub kontrahentów do współpracy.

Projekt graficzny wizytówki

Projekt graficzny wizytówki należy zacząć od ustalenia, jakie elementy chce się na niej ukazać. Powinny być to imię, nazwisko, nazwa firmy i logo. Wybierz rodzaj kontaktu, do jakiego zachęcisz kontrahenta. Na wizytówce mogą się znaleźć numer telefonu, adres siedziby, adres e-mail. Kolorystyka projektu powinna odpowiadać kolorystyce firmy, np. barwom logo lub odcieniom wnętrza siedziby. Postaw na minimalizm, elegancję, schludność.

Układ i wymiary wizytówki

Kolejną kwestię stanowi wygoda użytkowania wizytówki. Nie może być zbyt mała, wówczas będzie trudno odczytać napisy, ani zbyt duża, gdyż kontrahent nie zdoła schować jej w portfelu. Popularne i użyteczne wizytówki w Łodzi zamówisz w wymiarach 85 x 55 mm bądź 90 x 50 mm. Podejmij także decyzję, czy ma to być klasyczna płaska wizytówka (idealna do schowania w portfelu, kieszeni), czy może wizytówka otwierana (doskonała jako karnet, bon, rozszerzenie opcji standardowej z dodatkowymi informacjami o firmie).

Jakość wizytówki

Ostatnia istotna kwestia to wydruk wizytówki. Warto, by została wykonana wysokiej jakości techniką offsetową na papierze kredowym matowym. Wykończenie może opierać się na lakierze dyspersyjnym. Istnieje też opcja wykorzystania lakieru UV do wybiórczego podkreślenia ważnych elementów, np. logo. Taka wizytówka bez wątpienia przykuje uwagę odbiorcy!

Artykuł powstał we współpracy z drukarnią Printexpress z Łodzi.

Zdj. Shutterstock

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
31 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.