Nieruchomości

Jak zautomatyzować proces odbioru nieruchomości w firmie deweloperskiej?

• Zakładki: 37


Odbiór techniczny nieruchomości to jeden z wielu procesów biznesowych obsługiwanych w każdej firmie deweloperskiej. Aby przebiegał sprawniej, należy go zoptymalizować i zautomatyzować – jest to konieczne do zapewnienia efektywności pracy oraz satysfakcji klientów. Jak możemy usprawnić procesu odbioru nieruchomości w firmie deweloperskiej?

Zaawansowany CRM a automatyzacja odbioru nieruchomości

Odbiór nieruchomości to ważny moment zarówno dla klienta jak i doradcy. Aby cały proces przebiegał poprawnie, z pomocą przychodzą funkcje systemu CRM dla deweloperów. VoxDeveloper to kompleksowe narzędzie, dostosowane do potrzeb i oczekiwań firm deweloperskich. Jednym z dostępnych w nim modułów jest moduł do odbioru nieruchomości.

Umożliwia on efektywne zarządzanie procesem odbioru nieruchomości poprzez:

  • Planowanie odbiorów nieruchomości.
  • Wyszukiwanie odbiorów przy pomocy dostępnych filtrów takich jak data, klient, konkretny projekt, status lub odpowiedzialna za niego osoba.
  • Wysyłanie indywidualnych i grupowych powiadomień o zbliżającym się terminie odbioru nieruchomości.
  • Automatyczne umieszczanie zaplanowanego spotkania w kalendarzu odpowiedzialnego za niego doradcy.
  • Łatwy dostęp do karty odbioru, w której znajdują się wszystkie niezbędne informacje, dotyczące statusu odbioru, danych klienta, numeru lokalu, planowanej i rzeczywistej daty odbioru nieruchomości, zgłoszeń serwisowych, zmian lokatorskich, kodu do domofonu, liczby kluczy, numeru i stanu licznika wody lub energii elektrycznej.
  • Dostęp do wszystkich dokumentów oraz możliwość ich łatwego wygenerowania z utworzonych wcześniej szablonów.
  • Możliwość dodania występujących w nieruchomości usterek oraz oznaczenie ich na planie.

Dzięki funkcjonalnościom systemu CRM dla deweloperów doradcy mają łatwy i szybki dostęp do wszystkich niezbędnych informacji. Dodatkowo dostępne narzędzia i automatyzacje usprawniają i optymalizują cały ten proces, co gwarantuje, że żaden odbiór nie zostanie pominięty, a poziom obsługi klienta utrzymuje się na najwyższym poziomie.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
20 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *