Biznes

Obsługa zgłoszeń serwisowych w systemie dla deweloperów – jak to się odbywa?

• Zakładki: 144


Firmy działające w branży nieruchomości, które dążą do rozwoju i chcą zdobywać nowych klientów, muszą dbać o budowanie dobrego wizerunku. Niezbędne jest wprowadzenie najwyższych standardów obsługi klienta obejmujących również procesy posprzedażowe oraz obsługę zgłoszeń serwisowych.  W tym kontekście, oprogramowanie CRM, takie jak voxDeveloper odgrywa istotną rolę, umożliwiając automatyzację tego procesu. Jak dokładnie system dla deweloperów wspomaga zarządzanie obsługą zgłoszeń serwisowych w branży deweloperskiej?

Jak system CRM dla deweloperów wspiera obsługę zgłoszeń serwisowych?

W procesie zarządzania zgłoszeniami serwisowymi w branży deweloperskiej istotne są dwa elementy: możliwość łatwego dokonywania zgłoszeń przez klientów oraz ich efektywna obsługa przez dewelopera. CRM dla dewelopera to narzędzie, które wspiera ten proces w obu aspektach.

Klienci firmy deweloperskiej korzystającej z voxCRM, mają dostęp do indywidualnego panelu „Stefy klienta”, gdzie znajduje się specjalny formularz zgłoszeniowy. Wypełniając go danymi osobowymi, informacjami o nieruchomości oraz opisem usterki, mogą łatwo złożyć zgłoszenie serwisowe — aby ułatwić i usprawnić proces, istnieje również opcja dołączenia plików, takich jak zdjęcia przedstawiające usterkę. Zgłoszenia serwisowe mogą być dokonywane zarówno przez przeglądarkę internetową, jak i aplikację mobilną, co jest dużym ułatwieniem dla klientów.

Wsparcie procesu zarządzania zgłoszeniami serwisowymi w systemie dla dewelopera

Integracja formularza zgłoszeniowego z systemem CRM, znacznie usprawnia proces zarządzania zgłoszeniami klientów. Wysłane zgłoszenia są automatycznie rejestrowane w systemie oraz trafiają do  zakładki Helpdesk, gdzie czekają na rozpatrzenie przez specjalistów. Aby ułatwić ich obsługę, dostępne są specjalne filtry umożliwiające odpowiednie posortowanie zgłoszeń według kryteriów takich jak data zgłoszenia, status, klient, kategoria usterki czy priorytet.

VoxDeveloper oferuje również możliwość efektywnego zarządzania zgłoszeniami serwisowymi za pomocą funkcji kalendarza, który prezentuje zgłoszenia w układzie tygodniowym lub miesięcznym. Umożliwia to lepsze planowanie i organizację pracy, a także optymalizuje cały proces obsługi zgłoszeń serwisowych.

Najwyższe standardy posprzedażowej obsługi klienta odgrywają coraz ważniejszą rolę w budowaniu silnej pozycji na rynku. Automatyzacja przyjmowania zgłoszeń serwisowych,  profesjonalna obsługa oraz efektywna praca specjalistów przekłada się na zadowolenie klientów. System CRM, taki jak voxDeveloper, jest istotnym narzędziem wspomagającym firmy deweloperskie w zdobywaniu przewagi konkurencyjnej i osiąganiu sukcesu, poprzez podnoszenie satysfakcji i lojalności klientów.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
61 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *